Darreres notícies al voltant del canvi climátic

Tribuna de Girona, entitat integrada a l’Associació Espanyola de Directius AED, celebrará una conferencia sobre:

«Darreres notícies al voltant del canvi climátic»

La conferencia será a cárrec del Sr.Tomás Molina, cap de la secció de Meteorologia dels Serveis Informatius de Televisió de Catalunya i presentador de la informació meteorológica a TV3, i esta prevista pel proper 16 d’abril de 2007  a les 20 hores a l’Auditori Narcís de Carreras de la Caixa, c/ Santa Clara, 11 de Girona.

Un cop finalitzada la conferéncia es celebrará un sopar-col•loqui (places limitades) pels assistents amb la preséncia del ponent.

El preu del sopar és de 38€ pels nostres socis i de 50€ pels acompanyants.

És imprescindible realitzar la reservar anticipadament a la web:www.tribunadegirona.com, o enviant un e-mail a:comunicacio@tribunadegirona.com .

Per a més informació pot trucar als telf 972413106.