Dinar d’AED a Madrid amb D. JUAN IRANZO, Director General de l’Institut d’Estudis Económics

AED es complau en comunicar-li la celebració d’un nou esmorzar-col·loqui a Madrid, en el qual comptarem amb la intervenció de D. Juan Iranzo, director general de l’Institut d’Estudis Económics, qui ens parlará sobre:

«Estem sortint de la crisi?»

PERFIL ACADÉMIC I PROFESSIONAL

– Doctor en Ciéncies Económiques per la Universitat Complutense de Madrid.

– Catedrátic d’Economia Aplicada de la Universitat Nacional d’Educació a Distáncia.

– Director del Máster en Finances del CUNEF.

– Professor del CUNEF.

– Degá del Col·legi d’Economistes de Madrid. – Vocal del Fórum de l’Aigua.

– Vocal del Fórum de les Infraestructures.

– Académic Numerari de la Real Académia de Doctors.

– Conseller de Capgemini.

– Conseller de Programari AG.

Reserves: per rigurós ordre d’inscripció a la secretaria d’AED a Madrid de 9:00h a 17:00h. T- 91.523.26.35 ; E-mail:aedmadrid@aed96.esPreu soci: 25€
Preu no socio: 50€