ESMORZAR TEMÁTIC AED: PER QUÉ UNA PYME SURT A BORSA?

L’Associació Espanyola de Directius-AED, ha organitzat un nou esmorzar de treball en el que comptarem amb la participació del Sr. Antonio Giralt, president del Mercat Alternatiu Borsari (MAB), el doctor Ramón Cacabelos, president d’EuroEspes i el Sr. Juan José Cano, soci Transaction Services de KPMG.

El Mercat Alternatiu Borsari (MAB) és un mercat dedicat a empresas de reduïda capitalització que busquen expandir-se, amb una regulació a mida dissenyada específicament per a elles i uns costos i processos adaptats a les seves característiques.

En un context com l’actual, on algunes companyies amb un projecte a mig-llarg termini poden trobar dificultats de finançament, el MAB es presenta com una opció interessant.

L’objetiu d’aquesta sessió titulada:

«Per qué una PYME surt a Borsa?»

será conéixer, de primera má, les característiques del MAB i els aspectes més rellevants a tenir en compte per a una empresa que desitgi valorar la seva sortida a Borsa.

Per a tractar sobre tot aixó, comptarem amb tres ponents d’excepció:

Sr. Antonio Giralt, president del Mercat Alternatiu Borsari (MAB).
Dr. Ramón Cacabelos, president d’EuroEspes, que ens il·lustrará amb el seu exemple, doncs la seva empresa es va incorporar al MAB el pasat mes de febrer.
Sr. Juan José Cano, soci Transaction Services de KPMG, asessor registrat del MAB.