Nou márqueting

Ens complau comunicar-li la celebració d’un próxim esmorzar de treball organitzat per AED Madrid, en el qual contarem amb la participació de D. Marcos de Quinto, president de la Divisió Ibérica de Coca-Cola, qui ens parlará sobre:

Nou márqueting

L’esmorzar se celebrará el dimecres 21 de març, a les 14h, en l’Hotel InterContinental Castellana (Pº de la Castellana, 49). Com és habitual, finalitzará abans de les 16:30H.

Per a realitzar la reserva, preguem es posi en contacte amb la nostra secretaria al 91 523 26 35 o per correu electrónicaedmadrid@aed96.es.