Trobada de networking a Barcelona Activa

Per gentilesa de l’Associació Independent de Joves Empresaris de Catalunya – AIJEC, amb la qual tenim signat un acord de col·laboració, us comuniquem que se celebrará una trobada networking entre les empreses de la Xarxactiva d’Empreses, AIJEC i Associació de Professionals de Marketing.
 
La trobada tindrá lloc el proper dia 28 de juny, a les 19h, a la seu central de Barcelona Activa al carrer Llacuna 162-164. Podrás compartir una copa de vi o cava amb els diferents grups de persones que combinen aquestes tres Xarxes – emprenedors amb empresa própia, directius o persones que ocupen llocs de responsabilitat peró sense empresa própia, i professionals de diferents ámbits – i identificar possibles contactes d’interés per a la teva empresa.
Si vols participar-hi, pots inscriure’t a través de correu electrónic:administracio@aijec.es, indicant el teu nom, cárrec, empresa i sector d’activitat.

ASÓCIATE

Encuentra el entorno, los profesionales, los conocimientos, las experiencias, servicios, proyectos e iniciativas más apropiados para afrontar con éxito tu carrera y favorecer el desarrollo y el crecimiento de tu negocio.

Socios corporativos

 

Contacta con nosotros:

 

900 67 00 97

aed@asociaciondedirectivos.org

Cataluña  |  Madrid  |  Comunidad Valenciana

Andalucía  |  Galicia  |  Canarias

Share This