XXVI Forum Anual de Marketing Directe i Comerç Electrónic

La Federació de Comerç Electrónic i Márqueting Directe (FECEMD), amb la qual AED manté un acord de col·laboració, anuncia la celebració del proper Congrés IMAN 2006 sobre: El XXVI Fórum Anual de Márqueting Directe i Comerç Electrónic, que tindrá lloc els dies 7, 8 i 9 de març al Palau de Congressos de Madrid (Passeig de la Castellana, 99).

Grácies a l’acord que l’Associació Espanyola de Directius AED ha arribat amb FECEMD, els socis d’ AED podran participar en aquest assenyalat esdeveniment en condicions preferents (45% de descompte sobre la inscripció).

Per tenier més informació es pot consultar el Programa del Congrés, els preus i novetats, a la página oficialwww.iman06.org.

Inscripcions

Per correu electrónic a Isabel Sánchez (isanchez@fecemd.org) indicant-li el nom, empresa, dades de contacte i el tipus d’inscripció, esmentant la pertinença a AED.