AED signa un acord amb la revista FINANZAS & BANCA

L’Associació Espanyola de Directius-AED ha arribat a un acord amb la Revista FINANZAS & BANCA, editada per l’Institut Superior de Técniques i Práctiques Bancáries, grácies al qual es promourá la publicació d’articles, entrevistes i notícies relacionades amb la nostra entitat.

En virtut del present acord, els socis de AED tindran l’oportunitat de rebre mensualment la revista de forma gratuíta, així com inserir publicitat de les seves empreses en condicions preferents. Per a aixó, simplement haurien d’autoritzar a AED a comunicar les dades postals a la Revista FINANCES per a poder realitzar la subscripció corresponent.

L’acord va ser subscrit el passat mes de maig pel president de l’AED, Ramón Adell, i el director de la Revista de FINANCES & BANCA, Salvador Molina Pérez.