Novartis llança el III Premi Forética-Novartis de Periodisme i Responsabilitat Social Empresarial durant un curs sobre RSE organitzat per la Universitat Jaume I i Forética a Benicássim

Novartis explica a través de diverses iniciatives com la Responsabilitat Social Corporativa forma part de la seva estratégia en quatre pilars básics: pacients, conducta empresarial, empleats i comunitat i medi ambient.

La convocatória del III Premio Forética-Novartis de Periodisme i RSE demostra una vegada més el compromís d’ambdues entitats amb la difusió d’una cultura de gestió ética i responsable en les organitzacions.  La dotació del premi será de 3.000 euros per al millor treball i dos accéssits de 1.500 € cadascun.

Veure nota de premsa