Novartis manté el seu lideratge en el sector farmacéutic per tercer any consecutiu

– Novartis Farmacéutica segueix sent la primera per sectors i l’única companyia farmacéutica entre les 50 primeres empreses del Ránquing General d’Empreses 2007.

– Novartis Farmacéutica ocupa el lloc 29 en la classificació general amb 3.608 punts. Així mateix, Jesús Acebillo, president de Novartis, amb 2.343 punts ha ascendit a la posició 35 dels directius més reputados i influents a Espanya.

– En l’avaluació de la reputació corporativa de Merco es valoren els resultats económics, la responsabilitat corporativa, la qualitat laboral i la reputació comercial.

Veure nota de premsa completa