Novartis rep el premi «Dirigents de Catalunya» en la categoria de Responsabilitat Social Corporativa

La revista «Dirigentes» atorga aquests guardons que anualment reconeixen a les 11 empreses més destacades del panorama catalá i al Dirigent de l’Any.

La regidora d’Hisenda de l’Ajuntament de Barcelona, Montserrat Ballarín, i el president de La Borsa de Barcelona, Joan Hortalá, van presidir el lliurament dels premis en aquesta edició.

En l’edició 2006 dels «Premis Dirigentes de Catalunya», Novartis ha estat guardonada en la categoria de Responsabilitat Social Corporativa, que distingeix la contribució de les companyies en aquest ámbit. La seu de La Borsa de Barcelona va ser el marc escollit el passat 12 de novembre per al lliurament dels premis.

Descarregar nota de premsa