Premis Alares a la Conciliació de la Vida Familiar i Laboral

Alares, a través de la seva Fundació, ha creat els Premis Alares a la Conciliació de la Vida Familiar i Laboral amb la finalitat de premiar accions, innovacions, escrits, publicacions o trajectóries professionals relacionats amb l’objecte dels premis, que es configuren en 10 modalitats: Institucions; empreses (petita, mitjana i gran empresa); agents socials; directius; professionals dels mitjans de comunicació; mitjans de comunicació; informació o programes en mitjans audiovisuals; innovació i assaig; universitats, escoles de negoci, altres institucions educatives i d’investigació; professors i investigadors.

Tot aixó es pot consultar a les bases de la convocatória que está oberta fins al próxim 30 de marzo de 2007.