PROGRAMA AVANÇAT DE MARKETING PER ALS RECURSOS HUMANS DE L’IDEC

L’IDEC, Institut d’Educació Continua de la Universitat Pompeu Fabra organitza el Programa avançat de Marketing per als Recursos Humans sota el títol:

El marketing intern, una proposta estratégica de valor per a la gestió del capital humá»

L’Associació Espanyola de Directius, que un any més és entitat col·laboradora d’aquesta iniciativa, et convida a assistir al curs amb un 15% de descompte com a soci de l’AED.

Destacats membres de la nostra associació como D. Juan Torras, vicepresident de l’AED i D. Antonio Ruíz Va, director de la Jornada i membre de la nostra Junta Directiva, hi participaran com a ponents.
Per a confirmar la teva inscripció t’has de dirigir a Executive Education IDEC: e-mail:executive@idec.upf.edu, o a través del número de teléfon 93 542 18 49.