Máster en Direcció Financera i Control de Gestió

L’objectiu del Máster en Direcció Financera i Control de Gestió és formar als futurs directius financers, dotant-los de les habilitats necessáries per a gestionar amb éxit aquesta área de negoci i protegir eficaçment el procés de presa de decisions en l’empresa, oferint una formació integrada, estructurada, moderna i dinámica de conceptes, técniques, sistemes i models de gestió estratégica de les organitzacions.
 
El seu programa ha estat reconegut com l’idoni per a adquirir els coneixements requerits per a obtenir la Certificació professional en Adreça Financera i Control de Gestió, que próximament començará a atorgar la nostra associació.

El Programa d’estudis va ser creat en el Regne Unit per CIM – The Chartered Institute of Management Accountants, entitat fundada en 1.919 i que actualment conta amb més de 68.000 membres, directius d’empresa i 87.000 estudiants en 158 paísos. Está reconeguda com la institució británica més important en l’ámbit de l’Adreça Financera i General d’Empreses. La qualificació que atorga a qui superen el seu curs s’está convertint en un referent internacional, com la qualificació financera de més prestigi.

A Espanya, només ACODI estava autoritzada a impartir aquest curs, a través de les institucions que considerés oportunes. Després de la fusió del passat any entre ACODI i AED, és AED qui ara ostenta aquest mandat, a través de la seva Comissió de Certificacions.

Actualment són dues les institucions que oferixen el desenvolupament del curs:


  • Institute for Executive Development, IEDE, l’Escola de Negocis de la Universitat Europea de Madrid, que ho imparteix des de Gener 2006 com Máster en Adreça Financera i Control de Gestióhttp://www.iede.edu/és/programes/fcg/index.html
     

  • La Universitat de Castella-la Manxa (en el Campus de Ciéncies Socials i Jurídiques de Toledo), que ho impartirá des de Setembre 2006 com Máster en Comptabilitat Directiva, estant obert el període d’inscripció.www.uclm.és/activitats0506/máster/comptabilitatdirectiva


Per a ampliar aquesta informació, poden contactar amb la secretaria de AED a Madrid:

aedmadrid@aed96.és

ASÓCIATE

Encuentra el entorno, los profesionales, los conocimientos, las experiencias, servicios, proyectos e iniciativas más apropiados para afrontar con éxito tu carrera y favorecer el desarrollo y el crecimiento de tu negocio.

Socios corporativos

Contacta con nosotros:

 

900 67 00 97

aed@asociaciondedirectivos.org

Cataluña  |  Madrid  |  Comunidad Valenciana

Andalucía  |  Galicia  |  Canarias