Se celebra la VI edició dels Premis Fundamed – El Global 2006

La Fundació de Ciéncies del Medicament i Productes Sanitaris (Fundamed) reconeix amb els seus premis a les entitats, companyies farmacéutiques, institucions i personalitats que han destacat per la seva labor al llarg de l’any 2006.


La campanya «1 euro solidari» ha estat una de les iniciatives de Novartis que ha estat reconeguda per la seva relleváncia i recolzament en temes d’acció social.


La companyia destina el 2 % de les seves vendes a programes d’accés a medicaments el que ha suposat 755 milions de dólars en 2006 i ha donat cobertura a 33,6 milions de persones.



La cerimónia de lliurament de premis va contar amb la preséncia de D. José Martínez Olmos, Secretari General de Sanitat; D. Fernando Puig de la Bellacasa, Sotssecretari del Ministeri de Sanitat, D. Manuel Lamela, Conseller de Sanitat de la Comunitat de Madrid i Sra. Mª Teresa Pagés, Directora General de Farmácia.
 


Más información

ASÓCIATE

Encuentra el entorno, los profesionales, los conocimientos, las experiencias, servicios, proyectos e iniciativas más apropiados para afrontar con éxito tu carrera y favorecer el desarrollo y el crecimiento de tu negocio.

Socios corporativos

Contacta con nosotros:

 

900 67 00 97

aed@asociaciondedirectivos.org

Cataluña  |  Madrid  |  Comunidad Valenciana

Andalucía  |  Galicia  |  Canarias