El creixement económic espanyol

Per deferéncia de la Fundació Rafael del Pino, l’AED els comunica que celebrará a Madrid una taula rodona, amb motiu de la presentació del número de maig del Boletín de Inflación y Análisis Macroeconómico (BIAM), sobre:

El creixement económic espanyol

Contará amb la participació de:
• D. David Taguas, director de l’Oficina Económica del President del Govern.
• D. Michele Boldrin, catedrátic d’economia de la Universitat de Saint Louis, Washington.
• D. Antoni Espasa, director de l’Institut Flores de Lemus de la Universitat Carlos III de Madrid

Aquest acte tindrá lloc dimarts 29 de maig a les 19:30 hores a la seu de la Fundació (Paseo de la Castellana, 37 de Madrid).

Si desitja assistir pot cursar la corresponent reserva a través de la Secretaria de l’AED:

AED Madrid
Silvia Marcos