VII FÓRUM PERALADA D’EMPRESA FAMILIAR

L’Associació Espanyola de Directius AED, es plau anunciar-li la celebració del VII FÓRUM PERALADA D’EMPRESA FAMILIAR, que tindrá lloc el divendres 13 de juny, a l’Hotel Golf Peralada (Girona). L’edició d’enguany  tractará sobre:

«Empresa Familiar: noves idees, visions renovades»

Seguint el format d’anys anteriors la jornada comptará amb conferéncies, taula rodona i debats. La inscripció és de carácter gratuït pels socis d’AED, i pels no socis o acompanyants és de 200 €. El programa de la Jornada i la butlleta d’inscripció l’ha pots descarregar al final d’aquesta informació.

Les places són limitades i s’acceptaran les butlletes d’inscripció degudament complimentades i per estricte ordre d’arribada al número de fax: 972-21-62-80 de Tribuna de Girona.

Cordialment
_____________________________________